BEMIDDELING DOOR CED AUTOMOTIVE.
Als je een klacht hebt over de technische uitvoering van de garantie kun je je wenden tot de betreffende
Škoda-vestiging. Mocht je, na het bespreken van de klacht met de desbetreffende
Škoda-vestiging, van mening zijn dat jouw klacht niet is verholpen, dan kun je je schriftelijk wenden tot de importeur:
Pon’s Automobielhandel B.V.
Klantenservice
Škoda
Postbus 72
3800 HD Amersfoort
De afdeling Klantenservice zal in de klacht over de uitvoering van de garantie trachten te bemiddelen. Als de klacht ook dan niet minnelijk kan worden opgelost, kun je het
oordeel vragen van CED Automotive. CED Automotive is een onafhankelijk technisch expertisebureau*, gevestigd te Capelle aan den IJssel.
Telefoon 010-2843533
E-mail
[email protected]
Deze zal als enige en finale oplossing van het geschil een beslissing nemen in de vorm van een advies dat bindend is voor alle partijen. De kosten van dit advies worden gedragen door de in het ongelijk gestelde partij. De importeur staat er echter borg voor dat de reguliere advieskosten van CED Automotive voor de koper/garantie-gerechtigde het bedrag van € 180,- inclusief BTW niet zullen overschrijden en dat zij en/of haar
Škoda-vestigingen de uitspraken van CED Automotive zullen nakomen.
*Zie www.ced-europe.com/nl-nl